پمپ دیافراگمی Debem

پمپ دیافراگی Debem

پمپ دیافراگمی Debem، از مشهورترین محصولات شرکت ایتالیایی Debem است. این شرکت که در سال 1975 تأسیس شده، در اولین ثبت اختراع خود که مطالعه ای بر روی سیستم توزیع هوا بود، پایه و اساس پمپ های دیافراگمی را بیان کرد. طوری که  در حال حاضر پمپ دیافراگمی Debem  به سراسر دنیا صادر می شود. پمپ دیافراگمی Debem موفق به دریافت استاندارد ISO9001 و IECEX، همچنین گواهینامه ATEX شده است.

برندDEBEM
کشورهای سازندهایتالیا
بدنهآلومینیوم، PP، استنلس استیل، PVDF و ...
_

پمپ دیافراگمی Debem

پمپ دیافراگمی Debem

پمپ دیافراگمی Debem در مدل های مختلف زیر تولید شده و در بازار موجود هستند.

  • کیوبیک یا Cubic
  • باکسر یا Boxer
  • فول فلو یا Full Flow
  • فود باکسر یا Food Boxer
  • سانی باکسر یا Sani Boxer
  • Rc یا Remote Control

انواع پمپ دیافراگمی Debem

در ادامه به توضیح برخی از مدل ها و ذکر مشخصات فنی هر یک می پردازیم.

پمپ دیافراگمی Debem  سری boxer:

همانند سایر پمپ های دیافراگی، پمپ دیافراگمی Debem سری Boxer، از متریالی چون پلی پروپیلن ، تفلون، آلومینیوم، استنلس استیل 316 و PVDF یا کاینار، ساخته شده است. این پمپ ها در سایزهای ¼ اینچ تا 3 اینچ، ماکزیمم فشار 8 بار در دقیقه و دبی 8 تا 800 لیتر در دقیقه، ارائه شده اند.

از ویژگی های قابل ذکر برای  سری boxer، می توان به قابلیت کارکرد خشک، مدار پنوماتیک پیشرفته، قابلیت انتقال سیالات سنگین و غلیظ با ویسکوزیته بالا، قابلیت خودمکشی، استاندارد IECEX، ضد انفجار در Zone1 و Zone2 بر اساس گواهینامه ATEX، کارکرد با هوای غیر روغنکاری شده و … اشاره نمود.

پمپ دیافراگمی Debem  سری cubic:

پمپ دیافراگمی Debem  سری Cubic نیز، همانند سری باکسر، دارای استاندارد ضد انفجار ATEX در Zone1  و Zone2 و استاندارد IECEX می باشد. در حال حاضر، پمپ دیافراگمی سری Cubic کوچکترین پمپ در حال استفاده در صنعت است. از این مدل پمپ برای نصب روی تجهیزات صنعتی و پمپاژ مواد شیمیایی و رنگ و جوهر در دستگاه های چاپ و همچنین پمپاژ روغن ، استفاده می شود.

متریال بدنه این پمپ از pp یا پلی پروپیلن و ECTFE، در سایزهای ¼  اینچ و 3/8  اینچ، ماکزیمم فشار 8 بار در دقیقه و دبی 6 تا 17 لیتر در دقیقه، می باشد که در مجموع، مشخصات فنی کلی این مدل پمپ را مشخص می کند.

پمپ دیافراگمی Debem  سری Food Boxer:

پمپ دیافراگمی Debem  سری Food Boxer، در انواع مدل های مختلف عرضه شده است. تفاوتی که این مدل پمپ را از دیگر هم نوعانش متمایز می کند، گواهینامه ای ست که از سوی سازمان غذا و داروی آمریکا(FDA) و CE اروپا دارد.

متریال به کار رفته در پمپ های سری Food Boxer، استنلس استیل 316 الکتروپولیش با نام لاتین Elecetropolished AISI 316 همراه با اتصالات کلمپ ، می باشد. ماکزیمم فشار نیز همانند مدل های دیگر، 8 بار در دقیقه و دبی سری فود باکسر 30 تا 900 لیتر در دقیقه می باشد. از این مدل پمپ می توان سایز ½  تا 3 اینچ پیدا کرد. علاوه بر این، سری فود باکسر دارای گواهینامه ضد انفجار برای زون 1 و 2 نیز هست.

پمپ دیافراگمی Debem  سری RC Remote Control:

این مدل پمپ یک سیستم کنترل خارجی دارد که با اتصال به plc ، امکان کنترل دقیق و تغییر استروک پمپ به وجود می آید. این سری از پمپ دیافراگمی Debem  در مدل های مختلف SBoxer100، SCubic، SMicro، Sboxer50/SMini تولید و عرضه می شود.

استنلس استیل 316 الکروپولیش، پلی پروپیلن، کاینار و آلومینیوم، متریال به کار رفته در سری RC Remote Control می باشند. از دیگر مشخصات فنی آن ، سایزهای 3/8 اینچ تا 1 اینچ است. همچنین دارای دبی 17 تا 160 لیتر در دقیقه و ماکزیمم فشار 8 بار در دقیقه  نیز می باشد.

 

تکنوپمپاژ وارد کننده و فروشنده پمپ دیافراگمی Debem  ایتالیایی و دیگر پمپ ها، مانند پمپ دیافراگمی Lutz  آلمانی و پمپ دیافراگمی یامادا ژاپنی ، آماده ارائه خدمات به مشتریان است. برای دریافت مشاوره با کارشناسان ما در تماس شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *