پمپ دیافراگمی برتولینی PA

پمپ دیافراگمی برتولینی PA

شرکت برتولینی ایتالیا، در سال 1918 توسط شخصی به نام Ugo Bertolini پایه گذاری شد. در بین عمده محصولات این شرکت، پمپ دیافراگمی برتولینی PA از شهرت زیادی برخوردار است. تولیدات این کمپانی دارای نقص هایی در ابتدای کار بود، که طی گذشت سال ها، روی بهینه کردن آن ها تمرکز و کار دقیق انجام شد.

برندBertolini
کشورهای سازندهایتالیا
بدنه
_

پمپ دیافراگمی برتولینی PA

پمپ دیافراگمی بروتولینی PA

آقای برتولینی در منطقه ای زندگی می کرد که باغ ها و زمین های کشاورزی زیادی وجود داشت. او همیشه آرزو داشت کاری کند تا از مشقت و سختی کار کشاورزان در اموری مثل آبیاری بکاهد. از این رو پمپ دیافراگمی برتولینی PA و دیگر مدل های پمپ توسط این شرکت ساخته شد. البته گفتنی ست اولین پمپی که برتولینی در زیرزمین خانه خود برای این منظور ساخت، پمپ پیستونی دو طرفه بود.

 

انواع پمپ برتولینی PA

پمپ دیافراگمی برتولینی PA مانند مدل PA330 از آن دسته از پمپ هایی که در صنعت کشاورزی و زراعت بسیار کارآمد واقع شده است. این پمپ توسط برند برتولینی که تولید کننده انواع پمپ های پیستونی ، دیافراگمی و کارواشی تولید شد. کاربردهای چشمگیر پمپ دیافراگمی برتولینی PA در آبیاری و سم پاشی زمین های کشاورزی، تحولی عظیم در زراعت داشته است.

مشخصات فنی پمپ دیافراگمی برتولینی PA

این پمپ ها با حداکثر فشار 40 بار و حداکثر دبی خروجی 54 لیتر در دقیقه، برای کاربری هایی چون سم پاشی و آبیاری، کار با تراکتور، پاشش کود و … مورد استفاده قرار می گیرند. سایر مشخصات پمپ دیافراگمی برتولینی PA در ادامه آمده است:

قطر میل لنگ پمپ : 35 میلیمتر

حداکثر دمای آب ورودی : 40 درجه سانتیگراد

دور در دقیقه: 540

روغن مناسب برای تعویض: 30 وات

قدرت موتور: 4 کیلووات، 5.4 اسب بخار

وزن: 13 کیلوگرم

علاوه بر این در برخی از مدل های سری PA، علی رغم موارد کاربری یکسان، اعداد و ارقام فرق دارد.  فشار 50 بار، دبی 90 و 110 لیتر بر دقیقه، قدرت موتور 8.4 و 10.4 کیلووات و 11.2 و 13.9 اسب بخار، و ورن 25.3 کیلوگرم، مشخصات سایر مدل های این سری پرطرفدار است.

عموما مشخصه های دیگری نیز برای پمپ دیافراگمی برتولینی PA، مانند شیر تنظیم فشار رفت و برگشت که در برخی مدل های V.R.P.85 و در برخی دیگر sting می باشد، قطر اتصال ورودی در بعضی مدل ها 3.4G و در بعضی دیگر 1.2G و همینطور قطر اتصال خروجی که دو عدد به کار می رود نیز عدد 1.2G  را می گیرد.

برای مطالعه بیشتر به پمپ دیافراگمی Lutz و پمپ دیافراگمی Graco Husky 205 سر بزنید.

P

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *