پمپ دیافراگمی Graco Husky 205

پمپ دیافراگمی Graco Husky 205

پمپ دیافراگمی Graco Husky 205 ، از محصولات مهم و پرکاربرد شرکت آمریکایی Graco  می باشد. در حقیقت سری Husky یکی از مجموعه تولیدات این کمپانی ست که شامل پمپ های دیافراگمی می باشد. از این پمپ ها در بسیاری از صنایع استفاده شده و این کمپانی تامیین کننده تجهیزات صنعتی مختلفی برای رنگ آمیزی، انتقال سیالات، تمیزکاری، بسته بندی و … ، می باشد.

برندGraco Husky
کشورهای سازندهآمریکا
بدنهپلی پروپیلن، استال و کاینار یا pvdf
_

پمپ دیافراگمی Graco Husky 205

درباره پمپ دیافراگمی Graco Husky 205

انواع پمپ دیافراگمی Graco Husky 205

 

پمپ دیافراگمی Graco Husky 205 از نوع پمپ های compact شرکت گراکو ست که محرک هوای فشرده بوده و به علت داشتن ابعاد کوچک و وزن کم، بسیار محبوب است. به عنوان اولین ویژگی و مشخصه ی پمپ دیافراگمی Graco Husky 205 می توان به جنس بدنه و جنس دیافراگم آن اشاره کرد. در ساخت پوسته و بدنه این پمپ از متریالی مانند پلی پروپیلن، استال و کاینار یا pvdf استفاده شده است. همینطور جنس دیافراگم پمپ گراکو هاسکی سری 205 نیز از سانتوپرن و PTFE ، می باشد. در ادامه مشخصات فنی این پمپ را در قالب یک جدول به صورت منظم و یکجا می بینید.

 

حداکثر هوای مصرفی0.252 متر مکعب بر دقیقه
سایز ورودی هوا1/4 npt
حداکثر سرعت پمپ250 cpm
حداکثر عمق مکش3 متر یا 10 فوت – خشک
حداکثر فشار کاری7.0 بار
حداکثر اندازه ذرات جامد1.5 میلیمتر
حداکثر دبی18.9 لیتر بر دقیقه
سایز ورودی و خروجی سیال¼ npt
وزن1.1 کیلوگرم
حداکثر دمای کاری دیافراگم

تفلون

سنتوپرن

 

104.4 درجه سانتیگراد

82.4 درجه سانتیگراد

حداکثر دمای کاری82 درجه سانتیگراد
سایز محل تخلیه هوا¼ npt
بازه فشار هوای کاری1.4 تا 7.0 بار
سطح معمول صدا در فشار 4.9 بار هوا در 125cpm70دسی بل
جابجایی در هر سیکل0.045 لیتر

 

 

 

کاربردهای پمپ دیافراگمی Graco Husky 205

پمپ دیافراگمی Graco Husky 205  دارای کاربری های زیادی ست که در این قسمت به بیان آن ها می پردازیم. از این مدل پمپ در صنایع خودروسازی برای کارهایی مانند رنگ آمیزی، ماستیک زنی و روانکاری خطوط تولید ، در صنایع غذایی برای اهدافی چون تزریق مواد غذایی و بسته بندی، در صنایع الکترونیک برای عایق کاری و پلمپ مدارهای الکترونیکی، در صنایع نفت و گاز نیز برای اموری شامل تمیز کاری تجهیزات حفاری، عایق کاری خطوط و گریس زنی تجهیزات ، همچنین برای تخلیه مواد شیمیایی از بشکه ، انتقال سوخت هواپیما، شارژ جوهر در صنایع چاپ و بسته بندی، پمپ فیلتر پرس در صنایع تصفیه فاضلاب و ده ها مورد دیگر، استفاده می شود.

 

مزایای پمپ دیافراگمی گراکو هاسکی 205

پیش تر گفته شد ، پمپ دیافراگمی Graco Husky 205 به خاطر ابعاد کوچک و وزن سبک، از محبوبیت خوبی برخوردار است. دیگر مزیتی که این پمپ دارد و بسیار مهم نیز هست، قیمت پایین است. ای ویژگی نیز باعث می شود در بین گزینه های برابر برای یک کاربری خاص، پمپ دیافراگمی Graco Husky 205 انتخاب شود.

قطعات مصرفی آن ، همه در بازار موجود هستند و با قیمتی ارزان می توان آن ها را تهیه و استفاده کرد.همچنین پمپ دیافراگمی گراکو هاسکی 205 به علت اینکه محرک با نیروی فشار هوای فشرده است، در حین کار حرارتی تولید نکرده و برای محل های پرخطر، ضداانفجار بوده و مناسب است.

انتخاب پمپ دیافراگمی Graco Husky 205 مناسب

برای انتخاب یک پمپ دیافراگمی Graco Husky 205، مطابق با شرایط کاری و نوع نیاز، باید به جنس بدنه و دیافراگم پمپ دقت زیادی کرد. زیرا انتخاب صحیح جنس بدنه و دیافراگم، که بر اساس سیال مورد پمپاژ و شرایط کاری باشد، هزینه اولیه خرید پمپ را کاهش داده ، موجب صرفه جویی در هزینه های نگهداری ، تعمیر و تعویض قطعات نیز می گردد. همچنین از بروز وقفه های پیش بینی نشده بر اثر خرابی پمپ نیز جلوگیری می کند.

 

همچنین مطالب مفیدی را در پمپ دیافراگمی Graco Husky و پمپ دیافراگمی ARO بخوانید.

2 دیدگاه

    • سلام
      برای اطلاع از قیمت ها لطفا با شماره های درج شده در تماس با ما، ارتباط برقرار کنید. بله گروه تکنوپمپاژ، متشکل از متخصصین، مهندسین، اپراتورها و نصابان حرفه ای ست که کلیه امور مربوط به نصب و راه اندازی، نگهداری و تعمیر و حتی تعویض پمپ ها را انجام می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *