موتوژن بدنه چدنی

الکتروموتور موتوژن

الکتروموتور سه فاز موتوژن با بدنه چدنی ، از محصولات تخصصی شرکت موتوژن است که با بیش از چهل سال سابقه، به عنوان قدرت اول ایران در تولید انواع الکتروموتورها مشغول به فعالیت است.

برندموتوژن
کشورهای سازندهایران
بدنهچدنی
_

 موتوژن بدنه چدنی

الکتروموتور موتوژن بدنه چدنی

یکی از آلیاژهای پرطرفدار و کارا در ساخت بدنه الکتروموتور، چدن است. موتوژن بدنه چدنی در دو نوع تک فاز و سه فاز تولید می شود. اگر بخواهیم در دو دسته بندی مزایا و معایب در رابطه با موتوژن بدنه چدنی حرف بزنیم، باید بگوییم که از جمله مهم ترین مزایایی که این محصول دارد، استقامت و مقاومت زیاد آن است. به همین خاطر در مناطقی که دمای هوای بسیار پایین است، جنس چدنی بدنه این محصول، مانند عایق عمل کرده و از آسیب به بخش های داخلی الکتروموتور جلوگیری می کند. از مزایای دیگر آن پایین بودن قیمت است که برای بسیاری از مصرف کنندگان اهمیت زیادی دارد و همین امر باعث شده تا موتوژن بدنه چدنی، انتخاب آن ها باشد.

مزایا و معایب موتوژن بدنه چدنی

اصولا خریداران در هنگام خرید، از طریق مقایسه و بررسی نکات منفی و مثبت یک محصول، به این نتیجه می رسند که کدام یک نیاز آن ها را بهتر پاسخ می دهد. در هنگام خرید موتوژن بدنه چدنی نیزمعمولا از سوی تولید کنندگان و فروشندگان نکاتی خواهید شنید. به عنوان مثال ، گفته می شود الکتروموتور بدنه چدنی، به خاطر خاصیت چدن و روند انتقال حرارت ضعیفی که دارد، برای استفاده در مناطق گرمسیر گزینه خوبی نیست. علاوه بر این، توصیه می شود اگر قصد استفاده از دستگاه در فشارهای بالا دارید، موتوژن بدنه چدنی انتخاب چندان درستی نمی تواند باشد. چرا که چدن شکننده است.

اما همانطور که در قسمت بالا ذکر شد، در مناطق سردسیر ، موتوژن بدنه چدنی بهترین دستگاه خواهد بود. علاوه براین، استحکام مناسب آن، منجر به کاربرد این دستگاه در الکتروموتورهای پرقدرت شده است.

همچنین می توانید درباره الکتروموتور ABB های ولتاژ و الکتروموتور ABB بیشتر بخوانید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست